عشق علیه السلام

سر اغاز اخبار دوشنبه بسیار ناراحت کننده بود. یکی از خبرگزاری های موجی از پیامک را وانه ی گوشی ها کرد. پشت سر او از هر سایت و خبرگزاری پیامک می آمد. با این مضمون « رهبر انقلاب برای عمل جراحی به اتاق عمل رفت » و سپس پیامک بعدی، حال ایشان خوب است…. دیگر مانده بودم چه بگویم… واقعا خواب بودم یا بیدار، سریع به سایت رهبری مراجعه کردم. دیدم نه واقعیت دارد…. حال ایشان خوب است. اما این مرا اقناع نمی کرد. به هرکس که دستم میرسید پیامک زدم که بعد عکس ایشان و دیدار دکتر روحانی و نمایش چهره ی ایشان مرا ارام کرد. بماند که چه ها کردیم و چه حسی داشت ولی صحبت های ایشان و اینکه می دانستم مملکت صاحب دارد خیالمان را راحت کرد. اما حال و هوای دوری ایشان بسیار مرا ناراحت کرد. ایکاش تا مدت زیادی ایشان فشار کاری را برای خودشان کاهش می دادند و مسئولین کمی مراعات می کردند . الحمدلله بسیار خوشحال هستم که ایشان سلامتند و ان شا الله خداوند حکیم حال این عزیز را هر روز بهتر کند و دشمنانش را نابود سازد . ولی یک چیز خوبی داشت که من به قول دوستی سره را از ناسره تشخیص دادیم . فهمیدم چه کسانی با چه عناوینی به دنبال چه چیزهایی بودند. ….

اما دلم گرفته است. ایکاش می شد در روستایی دور دست و در تنهایی جنگ های سرسبز ودر دل کوه کنار درختان سربه فلک کشیده نشست و های های بلند مناجات امیر المومنین خواند :

مولای یا مولای انت المولی و ان العبد ….. واقعا چقدر دلم برای این مناجات تنگ شده است. اما یک چیز حائز اهمیت است و آن اینکه عشقمان از ما راضی باشد. مولای من صاحب نفوس و خالق من، می دانی هیچ موجودی در این عالم نیست دست گیر ما باشد الا شما. هیچ مهربانی رحیم تر از شما وجود خارجی ندارد و مهربانی با فعل شماست که معنا می شود. محبت را باید از افعال شما انتزاع کرد و معنا نبود. واقعا لطف و بزرگی شما را باید فقط شکر کرد… الحمدلله

و اما اخرین جمله ی این پست. یا ابا عبدالله… انی حاضر فی کربلا دفعت شرور اعدائک بنفسی و بدمی و بروحی الی قتلت فی صراطک … و بگویم یا عشق علیه السلام جانم فدایت . .. می دانی چقدر هوای دفاع از حرمت را دارم ولی سنگر روشنگری نیز واجب است اما باز این با حال دفاع از حرمت. دفاع از کیان شما و شیعیانت بسیار برایم گواراتر است. شما می دانی اگر تمام عالم با تمام زخارفش در یک طرف و رضایت شما در طرف دیگر یقینا من طرف شما هستم این را با قلبم می گویم . و برای آن حاضرم تمام جان و مال و ابرو و همه چیزم را برای شما بدم . ای مولای من پیش خدا گواهی بده تا اخرین نفس در راهت خواهم ایستاد و شما ضمانت مارا بنما .

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>