فریاد

گاهی انسان با دیدن بعضی از چیز ها خیلی ناراحت می شود.با دیدن بعضی رفتارهایی که بعضی از افراد بدون هیچ عقل و تعقلی آن را انجام می دهد.انسان وقتی متوجه می شود هیچ تفکری در بعضی از افراد وجود ندارد بسیار غم گین ازنوع حاد را به دست می آرود. واقعا باید فکر کردن را به بعضی از افراد فهماند. واقعا نمیدانم وجدان و انسانیت در بعضی از افراد کجا رفته است. کی به فکر قیامت هستند.

یک چیز جالب به ذهنم رسید. گفتم بد نیست بنویسم. انطوری که من بررسی کردم هیچ انسان با خدا و نبوت و امامت به ما هو خدا، نبوت و امامت مشکل نداشته است. اصلا امکان ندارد انسانی با خداوند حرب کند و با فرستاده اش و امامش بجنگد. من که چنین چیزی را هرچقدر بررسی کردم دست نیافتم. آنچه سبب کج روی انسان ها شد و هنوز هم به سبب آن به جنگ خدا می روند و با او مشکل دارند مسئله ی قیامت است. مکانی که برای هر رفتاری انسان ها باید پاسخگو باشند. مکانی که باید شناخت بیش از پیش به آن داشت تا کافر از این دنیا نرویم.. اصلا اگر امامی یا نبی ای میگفت انسان ها شما هرکاری دلتان میخواهد انجام بدهید هیچ پیامبر و یا امامی شهید نمی شد. قیامت بود که دشمنی شیاطین انس و جن را علیه انسان کامل ایجاد کرد..

فکر کردن به این مسئله خیلی به انسان کمک می کند. اسلام دین محاسبات است. آخرت هم یوم الحساب است. گاهی باید این قیامت با تدبر فکر کرد. چرا اینقدر ایات الهی انذار و بشارت دارد. برای همین است که بداند انسان به کجا میرود. وقتی راه مشخص شود و هدف مشخص شود دیگر کسی بهانه ندارد.

باید به بعضی ها فهماند. دروغ، تهمت و افترا نه تنها راهی را نمی تواند به پیش ببرد بلکه اخرت را نیز خراب می کند.

ای انسان ها کمی به قیامت فکر کنید. بد نیست . باعث می شود تنبه داشته باشید.

(در فراق نامه برای توجه گاهی غلط مینویسم)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>