انتفاضه ای برای نابودی اسرائیل

خبر های منعکس شده از فلسطین نشان می دهد انتفاضه ی جدیدی در حال وقوع است. انتفاضه ای که می تواند موجب آتش بر انبار کاه صهیونیست ها باشد و اسرائیل را از درون متلاشی کند. برهمین اساس بایستی به چند نکته توجه داشت:

1- با شعله ور شدن انتفاضه ی دوم در فلسطین، ضربات مهلکی بر رشد صعودی اقتصاد سرمایه محور اسرائیل داشت. در واقع اسرائیلی ها با انتفاضه میلیون ها دلار ضربه خوردند. گزارش ها نشان می دهد  در سال 2001 سرمایه گذاری ها در اسرائیل به نصف سال 2000 رسید و در نمیه اول سال 2002، افزایش مجموع سرمایه گذاری ها خارجی در این رژیم به 600 میلیون دلار سید در حالی که این عدد در دوره ی مشابه سال گذشته چیزی بالغ بر یک و هشت دهم میلیارد دلار بود. از سویی با انتفاضه شاهد فرار سرمایه گذاری های اقتصادی از این رژیم و کاهش چشم گیر صنعت جهانگری اسرائیل هستیم . در چنین شرایطی حداقل دستاورد انتفاضه ضربه ی شدید بر بدنه ی اقتصادی رژیمی است که سرپا ماندنش وابسته به کمک های بی حد و حصر آمریکا و غرب است. به طور نمونه تولید ناخالص ملی این دولت جعلی از 6.4 در سال 2000 به عدد منفی شش دهم در سال 2001 رسید و این نشان می دهد اسرائیل در بدترین شرایط خود قرار گرفت. مراجعه به جدول شماره یک می توان گواه این مدعا باشد.(1)

جدول اسراییل

به واقع با توجه به آمار فوق می توان دریافت در زمانی که تکنولوژی و گسترش شبکه های اجتماعی به این اندازه نبود، اسرائیل از موضوع انتفاضه این چنین ضربه خورده است و حالا پس از گذشتن از جنگ 33 روزه و ضربات مهلک این جنگ و شش تجاوز همراه با شکست علیه غزه، یقینا این بار در انتفاضه ی سوم خسارت های فراوانی را شاهد خواهد بود.

2- صهیونیست ها با فراخوان نیروهای احتیاط در موضوع مقابله با انتفاضه علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد خود موجب افزایش نارضایتی ها فراوان در جامعه ی مدنی از هم گسسته ی خود می شود و این مسئله موجب خواهد شد، موج بازگشت مهاجران دوباره شکل گیرد. چیزی که صهیونیست ها از وقوع آن بسیار ترس و دلهره دارند. همین چند وقت قبل بود اخبار مربوط به بد رفتاری صهیونیست ها با اتیوبی تبارهای اسرائیل بر روی خروجی ها قرار گرفت و نا رضایتی های اجتماعی در جامعه صهیونیستی بروز کرد. این انتفاضه اگر منجر به فراخوان های پی در پی نیروهای احتیاط این رژیم شود موجب خسارت های فراوانی به شهرک نشینان و جامعه ی گسست پذیر اقتصادی وارد می شود. در همین راستا می توان تصور کرد با افزایش انتفاضه  در کرانه ی باختری که دسترسی آسان استشهادیون و گروه های مقاومت به شهرک نشینان وجود دارد چه دلهره ای را به شهرک نشینان وارد می سازد. سیاست های نتانیاهو و جریان راست برای شهرک سازی با این انتفاضه به شدت به عقب می رود و صهیونیست این بار نه با رویکرد تهاجمی بلکه تدافعی مجبور به حفظ اصل رژیم جعلی صهیونیستی است.

3- حال حاضر فرصتی است تا انتفاضه ی سوم با تسلیح کرانه ی باختری همراه شود. موضوعی که می تواند از درون صهیونیست هارا نابود سازد و ضربات مهلکی بر نهاد های امنیتی و اطلاعاتی این رزیم وارد سازد. جبهه ی داخلی که یکی از بخش های داخلی ارتش اسرائیل است به طور حتم طبق سیاست های اسرائیل در یک بازه ی زمانی ابتدای سیاست های سرکوبی خود را به شدت افزایش می دهد تا بتواند انتفاضه ی فلسطین را سرکوب نماید. در واقع اگر علاقمندان و عاشقان آزادی قدس شریف اهتمام جدی نسبت به این انتفاضه داشته باشند خواهند دید ضرباتی که صیهونیست ها از این انتفاضه با تسلیح فلسطینی ها خواهند خورد غیر قابل باور و تصور است و امکان وقوعی حذف همیشگی اسرائیل از نقشه جهان را دارد.

4- صهیونیست ها با آغاز بحران سوریه نقش به سزایی در فعالیت و حمایت گروه های تروریستی در مناطق مختلف فلسطین به ویژه مناطق القنیطره در غرب سوریه و شرق سرزمین های اشغالی داشتند. با ایجاد چتر حمایتی اعم از توپخانه و امنیتی در این منطقه در ابتدای امر پیروزی هایی را به تروریست ها هدیه دادند. برهمین اساس با شکل گیری انتفاضه و نا امنی داخلی در فلسطین به ویژه مناطق غربی سرزمین های اشغالی، اسرائیلی ها اضطرارا نسبت به داخلی توجه بیشتری خواهند داشت و می تواند موجب رهایی تروریست ها از چتر حمایتی رژیم اشغالگر قدس شود. موضوعی که موجب پیروزی های پی در پی مقاومت و تقویت محور امن سوریه – لبنان گردد و دستاورد چهار ساله صهیونیست ها را در سوریه به باد هوا دهد.

آنچه باید نتیجه گیری کرد خسارت های فراوان انتفاضه ی سوم به اسرائیل است. صهیونیستها با سانسور و کاهش ابعاد عملیات فلسطینی ها به ویژه عملیات های استشهادی می خواهند نشان دهند  این خانه ی عنکبوت، اینقدر هم سست نیست و می توانند در برابر چنین حملاتی طاقت بیاورند. زهی خیال باطل!

به طور حتم هر روز که می گذرد اسرائیل به سمت نابودی خود گام بر می دارد و شواهد نشان می دهد سقوط اسرائیل نزدیک است.

1- ساختار دولت صهیونیستی، ج 2 ص 122

انتفاضه (1)

انتفاضه (2)

انتفاضه (3)

انتفاضه (4)

انتفاضه (5)

انتفاضه (6)

 

منتشر شده در :

اندیشکده مطالعات جهان اسلام

پارس نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>