توافق هسته ای و نابودی رژیم صهیونیستی

مسئله ی هسته ای بهانه ای شد تا کشورهایی که خود بزرگترین جنایت های تاریخ را کردند در صف اول مدعیان دفاع از بشریت قرار گیرند و با تطهیر خود سخن از مسائلی گویند که هر عاقلی می داند چه اهدافی پشت سرشان هست. آمریکایی ها گویا آنچنان از توافق راضی هستند که حتی خبر از امنیت اسرائیل پس از توافق با ایران می دهند. (1) بر همین اساس ذکر چند موضوع حائز اهمیت است.

1.اسرائیلی ها می دانند آنچه موجب تضعیفشان در سراسر تاریخ شکل گیری جعلی این رژیم شده، ظهور انقلاب اسلامی است. با توجه به تاریخ گروه های مقاومت در منطقه متوجه می شویم اولین گروهی که به هیچ وجه حاضر نیست با این رژیم پای میز مذاکره قرار گیرد و از سابقون مبارزه با این دولت جعلی است گروه مقاومت جهاد اسلامی به رهبری فتحی شقاقی است. دکتر شهید فتحی شقاقی فردی است که با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 گروه مقاومت مردمی جهاد اسلامی را تشکیل و اعلام رسمی برای آزادی سراسر فلسطین نمود. فتحی شقاقی را باید اولین نویسنده کتاب در سیره امام خمینی ره دانست. در چنین شرایطی شاهد هستیم صهیونیست ها خواب تجاوزاتی همچون شش روزه را دیگر به گور برده و هر روز ذلیل تر از گذشته شده اند. به طوری که در شش جنگ از سال 2006 به این سو علیه ملت غزه برای اشغال این سرزمین، صهیونیست ها نتوانستند حتی یک بخش کوچک غزه را اشغال کنند چه برسد مقابله با کشورهای اطراف و تجاوز به دیگر بلاد مسلمین.

در چنین شرایطی پرچم و علم مبارزه با صهیونیست در آغوش انقلاب اسلامی در سراسر جهان طنین انداز شد و صهیونیست ها فهمیدن تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران سخن از اسلامیت خود دارد برای ملت های مختلف الگوی ای برای نابودی اسرائیل است. برهمین اساس صهیونیست ها می خواهند اینطور القا کنند انقلاب اسلامی دست از مقاومت و دفاع از ملت فلسطین کشید و دیگر علاقه ای به مقاومت و موضوع و مسئله ی فلسطین ندارد. تا جایی شاهد هستیم هر روز با شبهات مختلف و نشان دادن سناریوی سیاه نمایی از اوضاع داخلی اینطور در جهان القا می کند « ملت ایران خسته از مسئله فلسطین شد» و با همکاری عده ای در داخل « شعار نه غزه نه لبنان » سر می دهند تا خوراک رسانه های مختلف را برای تذبذب در موضوع جهان اسلام و مسئله فلسطین نشان دهند. در برابر این رفتار رهبری معظم انقلاب هوشمندانه توجهات را به مبارزه با صهیونیست ها معطوف می نماید و حتی در دیدار با علمای بلاد مسلمین در پایان کنگره ی جریان شناسی تکفیر، سخن از عاشق بودن ملت ایران در مبارزه با صهیونیست ها به میان می آورد و شور و شعف دوباره در برابر اسرائیل ایجاد می کنند.

2. رهبر معظم انقلاب سالها قبل نیز از نابودی اسرائیل و رژیم اشغال گر قدس به طورآشکار سخن به میان آورد و وعده ی الهی را بازگو نمود . ایشان در این مورد فرمودند : « «این را باید ما از وعده خدا بیاموزیم. خدا متعال در سوره بنی اسرائیل خطاب به بنی اسرائیل می کند ( لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوّاً کَبِیرا ) (2) ای فرزندان اسرائیل! شما دو روز و دو بار در تاریخ فساد ایجاد می کنید و بزرگی در زمین به وجود می آورید و استعلاء و استکبار به خرج می دهید، اما در هر دو بار کسانی از بندگان خدا، از جنود پروردگار پیدا می شوند که شما را به سزای فساد و علوّ و استکبارتان برسانند و این قضیه همیشه زنده ی تاریخ است». (3) در نگاه رهبری و منظومه ی فکری ایشان نصوص مختلفی برای نابودی این رژیم وجود دارد و از سویی دفاع از مظلوم و ثابت نماندن کنگره های ظلم از باورهای مسلم اسلام ناب است. عاشورا به ما نشان داد شاید در ظاهر امر شمشیر ها بدن های انسان ها را در نوردند اما آنچه پیروز می شود خون بر شمشیر است. نگاه گفتمانی قرآن نیز خبر از نابودی رژیمی می دهد که بدترین جنایت های تاریخ بشریت را انجام دادن و از کشتن کودک و شیرخوار تا پیر و جوان اباحی ندارد و از هر رفتاری برای تقویت این کار دریغ نمی کند.

3. بد نیست صهیونیست ها به تاریخ چند جنگ اخیر خود به صورت راهبردی توجه کنند. سالانه میلیون ها دلار کمک های بلاعوض از غرب و آمریکا برای تقویت دفاعی خود دریافت می کنند و اخرین سامانه های موشکی و دفاعی و تهاجمی را به کار می گیرند. از پاتریوت گرفته تا گنبد آهنی و اخیرا فلاخن داود که نشان از عجز دفاعی صهیونیست ها در برابر گروه های کوچک مقاومت است. صهیونیست ها عجز دارند موشک گراد و فجر 5 را دفع کنند چگونه ایران اسلامی مقتدر و دارای ذخایر عظیم موشک های بالستیک نقطه زن را تهدید می کنند. همان لاف در غربت برای صهیونیست ها! تعبیر بسیار دقیقی است که سخن از ماهیت تجاوز طلبانه و جنایت کارانه ی این رژیم دارد. دفاع انقلاب اسلامی از ملت فلسطین دفاع از ماهیت اصلی اسلام و دفاع از مظلومان و سیره ی اهل بیت عمصت است. همانطور که امام حسین علیه السلام در دفاع از مظلوم توجه نمی کرد آیا ان مظلوم موحد شیعه ی مومن است یا یک فرد عادی جاهل و یا فردی که اساس امامت را قبول نمی کند، انقلاب اسلامی نیز در دفع مظلوم چنین نگاه جامعی دارد. از سویی این سیره مربوط به تمام ائمه ی مطهر سالام است و چه زیبا در موضوع خلخال زن یهودی در جغرافیای سرزمین های اسلامی حضرت امیر المومنین ع وصف حال دفاع از مظلوم می نماید.

آنچه نشان می دهد ضعف روز به روز اسرائیل به نیستی و نابودی است. صهیونیست ها دیگر حتی قادر نیستند از پایگاه های نظامی خود در سرزمین های اشغالی دفاع کنند چه برسد که خیال نیل تا فرات را در سر تداعی کنند. این نیز به برکت هر روز اقتدار انقلاب اسلامی است و آنچه صهیونیست ها بیان می کنند همان لاف در غربتی است که معمولا برای خالی نبودن متن سخنرانی هایشان می گویند! البته مسئولان دولتی و نظامی در پاسخ به زیاده گویی های صهیونیست ها نباید کم بگذارند و بایستی هر روز ادبیات رسمی و غیر رسمیشان را در برابر این رژیم جعلی تهاجمی تر و قدرتمندانه تر کند تا این رژیم جرات فکر کردن به خود در باره ی ایران اسلامی را نداشته باشد.
========================================================

1) http://jahannews.com/vdcbszba0rhb88p.uiur.html
2) اسرا : 4
3) فلسطین از دیدگاه رهبری معظم انقلاب: 41

منتشر شده در :
زمان نیوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>