برنده اصلی نزاع میان شیعیان و اهل سنت چه کسانی هستند؟

وحدت شیعه سنی1قرن 19 را باید قرنی پر تلاطم در جهان اسلام دانست. مسئله ای که موجب انشقاق های فراوان در کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا شد و گفتمانی با دسیسه های مختلف عبری – غربی در دامن جهان اسلام پرورانده شد که روزگار مسلمین را در عصر حاضر به سیاهی بنشاند و شور و هیجان اسلام خواهی در جهان را کور سازد. استراتژی ای که به طور حتم به نفع مخالفان اسلام شده و سبب گردید امنیت اسرائیل هر روز از روز گذشته بیشتر حفظ شود و روزی که شعار الله اکبر در منطقه به کنار مرزهای اسرائیل رسیده بود و این رژیم جعلی محصور امت بیدار شده ی اسلامی بود، حالا با خیال راحت در حال جنایت و کشتار ملت غزه است.
*شش جنگ از سال 2014 تا به امروز اسرائیل به غزه تحمیل کرده است.
تا جایی که شاهد هستیم رژیم جنایت کار فلسطین در جنگ اول غزه 1113 نفر شهید و زخمی، در جنگ دوم 79 نفر شهید و زخمی، سوم 550 نفر شهید و زخمی، جنگ چهارم یا 22 روزه بیش از 6600 نفر شهید و زخمی، جنگ پنجم یا شش روزه 167 شهید و صدها زخمی و در نهایت ششم12237 نفر شهید و زخمی به ملت فلسطین وارد ساخت و جان و مال و زندگی ملت فلسطین را از او گرفت. اینها همگی پس از سال 2006 بوده که متاسفانه با کم کاری رسانه ها فقط 22 روزه، 8 روزه و جنگ اخیر 51 روزه در افکار عمومی جهان مطرح است. به عبارت دیگر تفرقه بینداز حکومت کن موجب شد تا امت اسلامی به جان هم بیفتند و دشمنان اصلی ملت و امت مسلمان در راحتی کامل به جنایت های خود ادامه بدهند.
وحدت شیعه سنی2
*رسانه های اسرائیل دوبار از حمایت علنی این رژیم از القاعده پرده برداشتند!
اخیرا اخباری از منابع رسمی رژیم صهیونیستی ( کانال 2) منتشر شده است که دو بار به صورت رسمی مرزهای صهیونیست ها برای تروریست ها باز شد تا تروریست های جبهه النصره ( شاخه رسمی سوری القاعده ) جهت درمان به بیمارستان های شهرک های اطراف جولان منتقل شوند. حال واقعا باید دید چه بلایی بر سر امت اسلامی آمده که از بین برندگان قبله اول مسلمین و بزرگترین دولت تروریستی تاریخ جهان با گروه های به ظاهر دین گرا ( بخوانید تروریست آموزش دیده) همپیمان شده و شیعه و سنی را به اسم کافر و زندیق! می کشد. برهمین اساس چند نکته قابل بررسی و تحلیل است.
1- همانطور که در بالا بیان شد قرن 19 قرنی است که تمام دستگاه های اطلاعاتی استکبار سعیش را نمود مسئله نفرقه میان مسلمین را جدی دنبال کند. فعالیت خاندان های وابسته به mi6 و غرب در طول یک صد سال اخیر نمونه های مختلفی دارد که می توان از آن بکرات نام برد. مستر همفر، لورنس و صد ها جاسوس رسمی و کارکشته دستگاه اطلاعاتی غربی بخشی از این سرپل های جاسوسی در منطقه است. شاید کمتر شنیده شده باشد آمریکا نیز در امر جاسوسی و ایجاد تفرقه در منطقه فعالیت هایی پیچیده و گسترده ای داشته است. در ساختار قبلی سرویس های اطلاعاتی آمریکا نهادی به نام دفتر خدمات استراتژیک وجود داشت که موفق ترین نهاد قبل از سیا و به عبارتی پدر سازمان سیا در آمریکاست. در گزارش هایی آمده است این دفتر جاسوسی بیش از 24 هزار نیروی رسمی داشت که در هر کشوری که نیاز بود با ورود و ایجاد جنگ های نیابتی و تبلیغاتی دست به اقدامات برندازی و تفرقه افکنی در میان ملت های مختلف جهان می زد. نمونه های بسیار زیادی از گروه های مختلف جاسوسی نقل است که اگر بخواهیم بیان کنیم از حوصله این نوشتار خارج است. OSS نمونه کوچکی از این سازمان ها در ابتدای قرن 19 است. در چند ماه اخیر خبری منتشر شده است که نشان می دهد پس از 40 سال دوباره به یک کشور حاشیه خلیج فارس ( بحرین ) بازگشته تا شاید بتواند از سرپل های سنتی خود برای تفرقه و ایجاد شکاف میان ملت های مسلمان استفاده کند.
وحدت شیعه سنی1
2- با روی کار آمدن دولت سعودی و همپیمانی آن با تفکر تکفیری وهابیت شاهد هستیم به طور غیر واقعی مسائلی بدعت وار در دین اسلام به وجود آمد که حتی در گذشته ی اسلام نمونه ای از آن را در این سطح نمی توان یافت و پیدا کرد. تکفیر گروه های مختلف و حلال نمودن خون مسلمان دیگر به علت انحراف در رفتار ( به زعم مفتیان وهابی همچون توسل و…) که بعضی از این افعال، مکررا در رفتار صحابه رسول خدا آمده است، کار را به جایی رساند تخریب قبور بقیع، قبور شهدای احد و دها مکان زیارتی و تاریخی عصر پیامبر بدون هیچ توجیهی و یا منبع دینی در گذشته، مورد هجوم و تخریب قرار گرفتند. در برهه ای نیز برنامه ریزی شد تا قبر پیامبر به عنوان نماد شرک معرفی شده و بلای رفته بر سر قبور ائمه بقیع بر سر قبر پرنور و برکت رسول الله که با مخالفت جدی علمای اسلام در سراسر جهان این طرح متوقف گردید. هرچند این موضوع هیچگاه از دستور دستگاه وهابی آل سعود خارج نشد به طوری که ایندیپندنت در سندی که در پایگاه خود منتشر نمود، اشاره داشت یک مفتی وهابی طرحی برای نابودی حرم رسول الله به سران سعودی ارائه داده است، برهمین اساس اگر دوباره علمای بلاد مسلمین دور هم اجماعی ندهند حتما باید شاهد وقایع تاسف باری در آینده جهان اسلام بود.
3- شاهد هستیم هرجا مسلمین در کنار هم و در مقامی ایستادگی کردند و مسائل فرعی اختلافی را کنار گذاشتند موج عظیمی در جهان اسلام شکل گرفت. روز قدس که نماد مبارزه با استکبار و نجات سرزمین اسلامی است به عنوان یک روز محترم میان همه فرق اسلامی تلقی میگردد و همین سبب شده است دستگاه استکبار به هر نحوی حتی با استخدام نیروهای تروریستی با عنوان نماد اسلام خشن و جنگ طلب مانع از هر نوع برقراری روز قدس شوند. تا جایی که گروه تروریستی تکفیری داعش با فتوایی عجیب حضور در روز قدس را حرام اعلام نمودند. مسئله ای که برخلاف تصور رژیم صهیونیستی در 80 کشور عربی و اسلامی صورت پذیرفت. روز قدس به صورت نمونه ذکر گردید و اگر امت اسلامی در کنار هم در مسائل مختلف قرار گیرند و ایستادگی کنند حتما دستاوردهای بزرگی بدست خواهد آمد.
فرجام سخن:
آنچه بایستی به عنوان جمع بندی اشاره کرد این است در یک صد سال اخیر بارها و بارها شاهد بودیم گروه های مختلفی توسط سرویس های جاسوسی فرامنطقه ای شکل گرفت که هر کدام وظیفه ای مشخص در پازل « تفرقه بینداز و حکومت کن » داشته اند. نمونه های مختلفی از این گروه ها می توان نام برد. از آل سعود گرفته به عنوان رژیمی که نقش ژاندارم ایدئولوژی و تکفیری منطقه را بازی میکند تا گروه های مثل داعش و جبهه النصره که به طور رسمی و علنی رژیم صهیونیستی از آنان حمایت می نماید. تنها فایده این گروه ها تفرقه آفرینی و ایجاد بی ثباتی و امنیت در کشورهای مسلمان و مسلمان کشی است و برخلاف ادعا هیچ گاه به طور رسمی با دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل اعلام جنگ و نزاع مستقیم نداشته اند و بلعکس همیشه از این کشور حمایت شدند. سال 2011 که اوج بیداری های اسلامی و بهار عربی در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، شاهد بودیم کشورهای اسلامی با خیزش و بصیرت عجیبی مواجه شدند و همگی با مشت گره کرده بر علیه اسرائیل شعار می دادند اما به ناگاه با یک برنامه ریزی مشخص این شعارها تبدیل به اختلاف افکنی و القای جنگ شیعه و سنی شد و عده ای جاهل و عامد در جهان اسلام به این آتش دمیدند. افرادی که باید رسما از آن ها به عنوان شیعه انگلیسی و سنی مزدور آمریکا نام برد.

منتشر شده در :
پارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>