جهان خواب آلود خواب آلود!

چند روزی است که دوباره وحشی گران صهیونیستی که کودک کشی شان در جنگ ها علیه ملت فلسطین شهره ی عام و خاص در جهان هست به بهانه های واهی، حمله ی ناجوانمردانه علیه مسجد الاقصی این قبلگاه اولین مسلمانان و منزلگاه پیامبران الهی نمودند. تا جایی که اخبار منتشر شده نشان می دهد صهیونیست ها بدون هیچ واهمه و ترسی حریم الهی را شکستن و با حمله به نمازگزاران و حاضران در مسجد الاقصی، پروژه ی یهودی سازی این مسجد را دنبال می کنند.
زمانی که تمام جریان های اسلام گرا درگیر جنگ درون جغرافیای کشورهای اسلامی به بهانه ی تکفیری و سعودی و …. هستن، اسرائیلی ها فرصت مغتنم شمردن و هر آنچه خواستن علیه مسلمانان صورت دادند. بر همین اساس می توان گفت :
1_در زمانی که سران مترجع منطقه ای دنبال ساختن کاخ و رفتن به سفر های اروپایی همچون ملک سلیمان هستند، ملت مظلوم فلسطین در بدترین شرایط قرار دارند. آنان اگر حتی نگاه عربی و ناسیونالیستی هم داشته باشند ملت فلسطین هم کلام و هم آئینشان است. چرا به کمک این ملت نمی شتابند و به عنوان بزرگترین وارد کننده ی سلاح در جهان، یک فشنگ برای مبارزه به این ملت نمی دهند؟ چرا قوی ترین موشک های خود را به جای هدف قرار دادن آب شیرین کن های یمن به سمت نیروگاه های اتمی صهیونیست ها تغییر جهت نمی دهند؟ تا کی چنین سرانی می خواهند مدعی هدایت جامعه عربی را داشته باشند و لاف در غربت بزنند؟ در جنگ 51 روزه به عین مشخص شد سعودی ها نمی خواهند برای ملت فلسطین هیچ اقدامی انجام دهند.
2_ملت فلسطین در بدترین شرایط ممکن به سر می برد. از یک سو به بهانه اخراج از سرزمین های مادری، گروه های شهرک نشین گروه گروه به زمین ها و محل های اسکان فلسطینی ها حمله میکنند و آنجا را آتش می کشند که شهادت شهید علی دوابشه کودک رضیع فلسطینی نمونه ی این موضوع بود و از سوی دیگر با حمله به غزه و تخریب شدید منازل و بیمارستان ها نمی گذارند ملت در همان زمینی که سکنی هستند زندگی کنند. از سوی دیگر چنان تحریم هایی را بر ملت فلسطین تحمیل می کنند که این ملت در غزه برای زنده ماندن در قبرستان یا مناطق دیگر شب را به صبح و صبح را به شب سپری می کنند. درواقع صهیونیست ها را باید جلاد ترین انسان های حیوان صفت تاریخ نام برد که از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند. حمایت از این رژیم و سکوت جریاناتی که تا دیروز با نگاه یک تصویر چنان خشمی بر شبکه های اجتماعی خود به نمایش در می آورند نیز جای بسی تامل است. « مسلمان نیستید، آزاده باشید » تا بدانیم اگر واقعا آزاده هستید در برابر این جنایات ساکت ننشستید و با کسانی که مدعی شعار « نه غزه و نه لبنان بودند، هم صدا نشده اید » کجایند قلم هایی که بر مظلومت ملت فلسطین بنویسد. کجایند تریبون دارانی که برای ملت فلسطین روضه بخوانند و از غم و مظلومیت این مردم بی دفاع حماسه سرایی کنند. حسین علیه السلام اگر امروز بود به کدامین سمت فریاد می زد و بر چه کسی تمام قوایش را مصروف می ساخت تا تجاوزات او را از بین برده و دفاع از مظلوم نماید. اگر حسینی باشیم یقینا در برابر این سکوت مرموز فریاد خواهیم زد و در حمایت از فلسطین گام بر میداریم.
3_ جای کمپین ها و تصاویر و هزاران چیز دیگر در فضای مجازی خالی است. افرادی که از کیک و شیرینی خانه ی خودشان و یا از تصویر باران عکس می گیرند و در شبکه های اجتماعی می گذارند چرا یک بار از مظلومیت فلسطین تصویری نمی گذارند؟ یقین داریم جنایت صهیونیست ها کم نیست و این سکوت نوعی حمایت است از این جنایت. در واقع صهیونیست ها در اثر این حمله می خواهند نشان دهند مسلمانان متحد نیستند و دیگر قدس شریف آرمان اصلی جهان اسلام نیست. زهی خیال باطل! آنان نمی دانند اگر ملت های مسلمان فقط یکبار استراتژی « سطل آب» حضرت امام را پیاده کنند چیزی از وجود جعلی و نحسشان باقی نخواهد ماند.
4_صهیونیست ها در این حملات فقط دنبال قبح زدایی از ورودشان به قدس شریف و در آینده ی نزدیک یهودی سازی این مکان مقدس الهی است. آنان می دانند با حمله به این مسجد و عدم اجازه ورود به مسلمانان می توانند در یک بازه ی زمانی مشخص این مسجد را عین دیگر مکان های اشغالی مورد تصرف و جعل تاریخی قرار دهند و مسجد الاقصی را تخریب کنند. همانطور که این مسجد را یک بار به آتش کشیدند. همانطور که هر روز به بهانه ای اطراف این مسجد حفاری هایی دارند و تخریب می کنند. گزارش های منتشر شده این چند روزه بسیار نگران کننده است. یکی از این گزارش ها اشاره دارد که پس از سال 2001 بیش از 1991 کودک فلسطینی در اثر حملات صهیونیست ها شهید شدند و این یعنی این رژیم در راحتی تمام توانسته دست به هر جنایتی بزند و کسی هم اعتراض نکند. در گزارش دیگر نیز اشاره شده صهیونیست ها می خواهند تا سال 2020 شهری جدید در زیر مسجد الاقصی بسازند (1) و کلا چیزی به نام این مسجد وجود خارجی نداشته باشند. آنان کینه ی خود از اسلام را می خواهند در هر صورتی بروز کنند، اما نمی دانند این تار سست روزی نزدیک به نیستی و نابودی مواجه خواهد شد و به فضل الهی چیزی دیگر به نام اسرائیل وجود خارجی نخواهد داشت. صهیونیست ها با این تجاوزشان آتش انتفاضه ی سوم را شعله ور کردند و به طور حتم دامنشان را این آتش خواهد گرفت و بر خلاف دیگر انتفاضه ها این بار، این انتفاضه موشک و سلاح خواهد بود نه مشت و سنگ در برابر تانک مرکاوای!

1) http://www.qodsna.com/NewsPage.aspx?newsid=56890

منتشر شده در :
البرزبان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>